اشتراک
اصالت کالا

گورخر گلادیاتور ، کلاویز شدن با یونانیان

168,000تومان

توضیحات

معرفی کتاب گورخر گلادیاتور کلاویز شدن با یونانیان

کتاب گورخر گلادیاتور کلاویز شدن با یونانیان به قلم گری نورتفیلد، چهارمین و آخرین مجلد از مجموعه‌ ی طنزی‌ است که برای کودکان و نوجوانان منتشر شده. این‌ بار نیمه خدای هراکلس به جولیوس و دوستانش قول می‌ دهد که اگر بتوانند به او کمک کنند تا سیب طلایی گم‌ شده را پیدا کند، پاداش بزرگی نصیبشان خواهد شد. در این ماجراجویی جدید و دیوانه‌ وار، قهرمانان داستان با موجوداتی عجیب ‌و غریب روبه‌ رو می‌ شوند و اژدهایی صد سر را فریب می‌ دهند!

درباره‌ی کتاب گورخر گلادیاتور کلاویز شدن با یونانیان

خوانندگان بین‌المللی کتب کودک و نوجوان گری نورتفیلد (Gary Northfield) را با مجموعه‌ی جذاب و پرطرفدار گورخر گلادیاتور (Julius Zebra Series) می‌شناسند. این نویسنده‌ی توانای بریتانیایی مجموعاً در چهار جلد داستانی‌هایی فکاهی خلق کرده که خوانندگان جوان ذیل آن‌ها با اتفاقات و دوره‌های تاریخی مهمی به‌خوبی آشنا می‌شوند. از این حیث می‌توان کتاب‌های نورتفیلد را در نوع خود بی‌نظیر دانست، چراکه خواندنشان علاوه‌بر لذت‌بخش بودن، آموزنده نیز هست.

کتاب گورخر گلادیاتور کلاویز شدن با یونانیان (Julius Zebra Grapple With The Greeks) آخرین مجلد از مجموعه داستان‌های ژولیوس و دوستانش است. جایی‌که بالاخره ماجراجو‌یی‌های خطرناک آن‌ها یه پایان می‌رسد. این‌بار نیمه‌خدای هراکلس به ژولیوس و دوستانش قول پاداشی بزرگی را می‌دهد. او می‌گوید که اگر آن‌ها بتوانند به او کمک کنند تا سیب طلایی گم‌شده را پیدا کنند، این پاداش نصیبشان خواهد شد. اما این پاداش بزرگ چیست که ارزش چنین زحمتی را داشته باشد؟

جاودانگی! با‌این‌حال، مدت زیادی از سفر آن‌ها نگذشته که هراکلس ناپدید می‌شود و ژولیوس و دوستانش را رها می‌کند تا خودشان به تنهایی سیب طلایی را پیدا کنند. در این ماجراجویی جدید و دیوانه‌وار، گورخر گلادیاتور و دوستانش در هزارتویی مخوف با مینوتور روبه‌رو می‌شوند، اژدهای صد سر را در باغ هسپرید فریب می‌دهند و پس از بازدیدی دراماتیک از پادشاهی میداس، تلاشی جسورانه برای نجات از اعماق زمین خواهند داشت.

در پایان نیز سری به عالم اموات می‌زنند اما خدایان همیشه مراقبِ کوه المپ در مورد اینهمه نافرمانی چه فکر می‌کنند و واکنش آن‌ها چیست؟ و این پایان شاید یکی از بهترین‌ها برای مجموعه‌ای چنین پرطرفدار است.

داستان کتاب گورخر گلادیاتور کلاویز شدن با یونانیان از رودررویی ژولیوس با هرکول پسر زئوس آغاز می‌شود. هرکول دنبال ژولیوس قهرمان و دوستانش می‌گشته تا آن‌ها را به ماجراجویی هیجان‌انگیزی دعوت کند. ژولیوس با بی‌خیالی هرکول را «خرکول» خطاب می‌کند و بعد به او می‌گوید که دیگر دنبال ماجراجویی نیست. اما هرکول باور نمی‌کند که ژولیوس همان گورخر گلادیالتور معروف باشد و به همین دلیل است که او را مسخره می‌کند و حسابی به او می‌خندد.

نورتفیلد کتاب گورخر گلادیاتور کلاویز شدن با یونانیان را در نوزده فصل به رشته‌ی تحریر درآورده که برخی از عناوین آن به شرح زیر است: «وقت ماجراجویی است»، «بلبشوی طلای المپیک»، «پا روی دم گاوها نگذارید»، «این‌‍قدر لوس نباش»، «قبلاً این‌قدر سنگین نبود» و «سفر به عالم اموات».

نیلوفر گنجی کتاب گورخر گلادیاتور کلاویز شدن با یونانیان را به زبان فارسی برگردانده و انتشارات نگاه آشنا آن را منتشر کرده و در اختیار مخاطبان این مجموعه قرار داده است.

توضیحات تکمیلی

وزن 0.170 کیلوگرم
ابعاد 14.5 × 2 × 21 سانتیمتر
انتشارات

انتشارات نگاه آشنا

نویسنده

پری نورتفیلد

مجموعه

گورخر گلادیاتور

مترجم

نیلوفر گنجی

سال چاپ

1401

شابک

978-622-5260-20-7

صفحه

184

ژانر

کمیک, کمدی, ماجراجویی تخیلی

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

قوانین دیدگاه

  • از ارسال دیدگاه های توهین آمیز پرهیز کنید
  • لطفا نظر واقعی خود را بنویسید
  • دیدگاه شما میتواند به خرید دیگران کمک کند
اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “گورخر گلادیاتور ، کلاویز شدن با یونانیان”

درخواست محصول

امتیاز دریافتی محصول از کاربران

متوسط امتیاز ها
0
168,000تومان
5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

محصولات مرتبط

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران پنهان خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • کد محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • در دسترس بودن
  • افوزدن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • ابعاد
  • اطلاعات تکمیلی
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه